(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-74317802-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Concept

Het doel en de doelgroepen zijn duidelijk. Nu de vertaling nog. HOW schakelt
dan in de creatieve modus. In eerste instantie met het motto ‘alles kan, alles mag’.
De realiteitszin komt later. Want wat we ook bedenken, op een gegeven moment
komt het moment van de waarheid. Voldoet het creatieve concept aan de
doelstellingen, is het te vertalen naar de juiste middelen, is het in lijn met de beoogde
merkwaarden, werkt het en is het betaalbaar? Uiteindelijk komen we dan tot een
originele en effectieve vorm en boodschap.

Delen