(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-74317802-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Advies

Ja, wij van HOW geven graag advies. Gevraagd en ongevraagd.
Gefundeerd en intuïtief. Want soms moet je ook op je gevoel durven varen. Advies is er in vele
soorten en maten overigens. Het kan uitmonden in een lijvige analyse, een strategische aanpak,
een doordacht middelenplan. Op het terrein van externe of interne communicatie. Maar advies kan ook ‘klein’,
praktisch en ad hoc zijn. Klopt deze brief? Er is asbest op het schoolplein gevonden, wat nu?
We willen maximale respons op onze enquête, hoe krijgen we dat voor elkaar?
Hoe gebruiken we social media?

En ook belangrijk: hoe besparen we kosten bij gelijkblijvend effect?
HOW zet graag alle kennis en ervaring in om u verder te helpen.

Delen