(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-74317802-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Concept

Het doel en de doelgroepen zijn duidelijk. Nu de vertaling nog. HOW schakelt dan in de creatieve
modus. In eerste instantie met het motto ‘alles kan, alles mag’.
De realiteitszin komt later. Want wat we ook bedenken, op een gegeven moment
komt het moment van de waarheid. Voldoet het creatieve concept aan de
doelstellingen, is het te vertalen naar de juiste middelen, is het in lijn met de beoogde merkwaarden,
werkt het en is het betaalbaar? Uiteindelijk komen we dan tot een originele en effectieve vorm en boodschap.

Glasgebouw SWA
6e verdieping
Torenallee 45
5617 BA Eindhoven

T (040) 21 31 777
E info@howcc.nI
www.howcc.nl

Delen