(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-74317802-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Advies

Ja, wij van HOW geven graag advies. Gevraagd en ongevraagd.
Gefundeerd en intuïtief. Want soms moet je ook op je gevoel durven varen.
Advies is er in vele soorten en maten overigens. Het kan uitmonden in een lijvige
analyse, een strategische aanpak, een doordacht middelenplan. Op het terrein van
externe of interne communicatie. Maar advies kan ook ‘klein’, praktisch en ad hoc zijn.
Klopt deze brief? Er is asbest op het schoolplein gevonden, wat nu? We willen maximale respons
op onze enquête, hoe krijgen we dat voor elkaar? Hoe gebruiken we social media?
En ook belangrijk: hoe besparen we kosten bij gelijkblijvend effect? HOW zet graag
alle kennis en ervaring in om u verder te helpen.

Delen